Med bruten fot i Oslo

180332-29


Ja så har vi då anlänt till Norges hjärta(?) Oslo.

Att säga att resedagen förflutit smärtfritt vore helt klart en överdrift. Som rubriken hintar har det istället handlat en hel del om en haltande eller snarare släpande vänsterfot. Var och tränade fotboll igår och sparkade då ihop med en Stadig (i dubbel bemärkelse), forsatte dock träna men sedan när jag vaknade imorse var foten lätt blå och svullen och oerhört svår att gå på. Fanns tyvärr tid att kolla upp så att alla ben och så fortfarande är hela, men det känns (eller jag inbillar mig iaf) att det kommer gå över.

Nu sitter iaf jag och Sammes bror David i lägenheten. En lägenhet som f ö verkar hålla hög standard, betydligt högre än dess befolkning. Har intagit varsin fåtölj medans vi dumpat Samme hos Hanna (frågan är ju nu huruvida vi återser han i helgen) Crille spelar tydligen fotbollsmatch och di andra tre är och lallar (det dom brukar kalla "jobba") på flygplatsen.

Försökte få igång AIKs match på Canal+ men det nätverk vi tjuvsneakat oss in på inte gav oss tillräckligt bra signal och bandbredd. Istället lyssnar vi på SR matchreferat (3-3 Jason King!) och har just slängt in en Big One Classic i ugnen.

Livet leker med andra ord (t o m foten har lugnat sig).

Faen 4-3, just innan jag skulle posta..








Kommentarer
Postat av: Fotografen

Vi måste nog avsätta ett par minuter till att diskutera upphovsrättsliga frågor min käre lillebror.

2007-02-03 @ 05:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback