Ingen sommar utan Markoolio..?

Fick idag på P3 höra Markoolios nya sommardänga för första gången. Och jag måste erkänna att jag efter detta hört den minst 2 ggr till på datorn (mest troligt 3 ggr). Vet att jag surt kommer att få äta upp detta ju längre sommarn lider. Det som jag nu kallar nyhetens behag kommer knappast hålla i sig särskilt länge. Har lite av en känsla att denna låt kommer vara rätt sönderspelad innan sommarn är slut (den kanske redan är det iofs, men det har ju jag då missat..)

Nyhetens behag kommer väl särskilt fort gå över nu när jag och P3 i sann sommaranda ska börja umgås flitigt igen.

Fick nämligen ett telefonsamtal där det visar sig att "semestern" snart är slut och att jag ska inställa mig på Skeå kraft redan nu på måndag. Jag trodde i min enfald att jag hade en vecka till ledighet kvar. Men inget jag gråter över, pengarna är ju om inte annat en bra motivationshöjare.

Och det är varmt. Fortfarande. Så in i bomben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback