Mellan två helger

Time flies och Percy måste snart dra. Har varit fullt upp senaste tiden, så jag har inte blivit senaste veckornas bloggare. Förra helgen hade vi som sagt besök av våra kära Gardemoen vänner. En helg som innehöll mycket sol, parkhäng och även en liten öl då och då emellanåt. Kul var det iaf och fort gick det. Visade sig även att "gästspelarna" Filip & Fredrik (Dan & Jakop, man stavar alltid Jakop med p va?) var ett par kula prickar.

I helgen är det Sammes syster (och alltså min kusin) samt Pekens tur att kolla in Londons temp och även denna helg verkar ha goda förutsättningar för att bli lyckad. Blev just uppväckta av hyresagenten som skulle visa lägenheten och blev förundrad över hur många människor, och skor, vi rymde i lägenheten.

Nu bär det av till Craven Cottage för Fulham - Blackburn och sen ikväll blir det utgång med Norsken, Tysken & Bosniern (a k a Sammes jobb, där Samme blev castad som norsken eftersom dom andra två rollerna redan var tagna).

Jag har även en tredagars helg, vilket förövrigt inte hänt sen Sundsvall brann, och när jag återgår till jobbet på tisdag är det bara femdagar kvar. Vilket känns både skönt och lite konstigt.

Mellan helgerna hann vi ju även med att se Dylan smyga omkring på scenen som ett spöke och förutom att presentera bandet inte säga ett ord. Riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback