Ollo

Ja det var ett litet tag sen sist. Min senaste tid har till stor del bestått av avbokningar, bokningar och sånt. Efter flyg till sthlm och tåg därifrån är jag nu hux flux i Oslo, knappt så att jag vet själv hur det gick till.

Planerna för framtiden börjar iaf vara i stort sett spikade. Först och främst siktar jag på hitta en resa hem om nån dag, men sen bär det av på riktigt till Oslo lagom till den 19e då det bär av till Grekland en vecka (från Oslo alltså..) och sedan blir det till att försöka bosätta sig på riktigt. Hänger nån med? Jag har iaf inte riktigt gjort det dom senaste dagarna, men nu ser det inte så grumligt ut längre..

Och vad faen gör jag här nu då kanske nån undrar. Jo ska nämligen på arbetsintervju imorn för att se om jag får bli arbetskamrat på Gardemoen med dom här jönsarna jag är hos nu. Och det har även varit lite löst snack om att skaffa norskt personnummer.

Ska ta lite sömn nu. Hoppas allt går som smort imorn, och att man inte skämmer ut sig på intervjun. Återkommer med resultat (om det nu bli nåt..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback