Curry & Ketchup

Igår blev det restuarangbesök på Curry & Ketchup. Trots att namnet ligger dom lite i fatet var det god mat till vad som brukar kallas rekorderligt pris. Det hela avslutades sedan med att jag beställde in notan på engelska till dom andras glädje. Varför kan man ju fråga sig när svenskan funkat utmärkt tidigare under kvällen.
a) Jag bodde för länge i London (uttalas gärna lite drygt med betoning på Jag och London)?
b) Middagens två öl hade satt sina spår?
c) Jag hänger inte riktigt med alltid?

Finns väl inget facit. En mix kanske.

Mona Sahlin väljer bossen före Nobel. Respekt. Jag ska också göra ett nytt försök att välja bossen imorn då restbiljetterna ska släppas. Annars kanske det blir att våga sig på det här blocket.

http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.961089/trevligt-med-lite-sallskap  Öppenhjärtig intervju med Björn Runström. Klassavslutning;
"Du är öppen för vad som helst?
- Det är väl ganska tydligt. Du har ju sett hur jag lever nu. Jag har ingen aning om var jag är om ett år. Du kan nog hitta mig var fan som helst.".


Jag är i princip klar med mitt julhandlande nu. Efter en segstart samll det bara till i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback