Längst fram i tåget

Hittade nästan botten i min pokerkarriär nyss. Har haft en stadigt nedåtgående trend sen den förvånasvärt starka starten. Förlorade nästan allt i en turnering och bestämde mig sedan i princip för att göra slut på detta med lite cashgame. Men så vann  jag , och är nu i princip tillbaka på min insats igen (hela $ 30!). Tar nog ändå en liten timeout nu för att samla på mig god karma. Kanske back in buisness innan jul. Annars efter.

Eftersom det är viktigt att se respektabel ut när man firar jul, så ska jag iväg och klippa mig nu.

Ännu en helg har passerat revy (denna gång med 1a advent). Har ju jobbat kväll hela helgen men vi lyckades ännu klämma in en fest i lördags, efter "längst fran i tåget"-förfest på 23:56-tåget. Ytterligare utflyttningsfest och ytterligare folk som försvinner härifrån när slasken kommit, Karlsson Jr som sticker tillbaka till Skell och Borell som lämnar för varmare breddgrader.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback