My precious

image140
Skamme kom hem från LA i dagarna och med sig hade han min alldeles första Ipod. Mitt sätt att önska mig själv en riktig god jul.

Stiligt blev det också efter att ha laddat hem albumomslag. Ordning och reda ska få vara denna iPods nyckelord(?).

På fredag sätter jag och Linnea oss på ett tåg norrut. Om någon har lite att göra på fredag vid 16-tiden kan man få hämta mig i Umeå och skjutsa mig till Lappvattsheden. I utbyte får man trevligt sällskap i en dryg timme.

EDIT: Om broder råkar halka in; antagligen ett lagbrott även detta inlägg. Jag saknar mest troligt fullständiga rättigheter.


Kommentarer
Postat av: Elin

Tror att Lisa skulle köra bil till Umeå på fredag. Fast hon kör ju till Skellefteå sen förstås. Jaja, en tanke bara. Vi ses väl kanske i jul någon gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback