-Aa, annars da?

Patrik Jarbyn lyckades igar tillslut ta en efterlangtad medalj (jag och Samme kom igar fram till att Jarbyn ju NASTAN ar lika gammal som Tommy Sjodin och det sager ju en hel del).

Mjovallen lyckades ocksa tillslut (efter nastan lika lang vantan..) vinna Nymek cup.

Sverige vann over Finland i en match som enligt omdome var lika rolig som att kolla pa malarfarg torka.

Och ja, Anja fortsatte samla pa sig guldmedaljer.

Som ni ser var anledningarna manga for nat slags firande med ett par pints pa The Harcourt igar efter jobbet (bara att jobba sondag ar ju ett skal i sig). Sen att jag redan befann mig pa puben nar jag fick reda pa samtliga nyheter ar ju en helt annan femma.

I ovrigt regnar det just nu en del, jag har bara tredagar kvar pa jobbstreak innan det tillslut blir lite ledigt och jag kopte idag hem nagra val utalda filmer. Nar jag har lite att gora pa jobbet brukar jag ga omkring och kolla vad jag ska handla nasta gang jag har pengar till overs. Denna gang inneholl blandpasen Norah Jones nya skiva, Nacho libre, Anchorman, March of the penguins och The Warriors (kom undan med ca 20 pund, sa det ar lonsamt att noggrant kolla igenom sina inkop, sen gor ju rabatten sitt till ocksa)


Kommentarer
Postat av: Brenda

Kan bara meddela, angående tidigare inlägg, att ryktet om en viss "strike" sprids längst gatorna i Oslo. En kille fick tydligen med det på film. Folk pratar tom. om en helt ny bowlingera. Allt snack om det nygamla "discobowling" har nästan dött ut. Endast ett par tanter med för mycket läppstift och egendomliga hattar pratar om det numera. "Spinaramaclockstop" ska den nya stilen tydligen heta. Iaf. enligt de senaste rykterna. När och var invigningen av ovanstående stil ska hålla hus är inte klart. Men NBA (norskt bowling antyde) ser gärna att du kommer. Info kommer på post.

mvh - "brenda"

2007-02-14 @ 16:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback