Jakten kan återupptas!

Bilden

Har nyligen lyckats komma över nya tidigare opublicerade bilder på gitarrtjuven från yran i somras (tjuven är den tecknade killen på bilden inte Matacz, även fast hans tveksamma början till mustachs ser lite brottslig ut). Gitarren kom ju tillbaka (visserligen en helt annan..) men brottslingen lyckades undkomma. Hoppas nu med denna publicering att nya tips kan strömma in så ett eventuellt gripande kan ske. Förslagsvis till yran 2007. 

Har även som ni kanske noterat fått in lite bilder från London, men mitt sätt att bemästra tekniken på sidan är fortfarande(!) inte så bra så det blev nån miss här och där.
 
Nu tar jag iaf en ny paus i mitt bloggande (troligtvis lite längre än den förra..) och styr kosan mot Oslo för en helgs bravader. Rykten gör gällande att Samme K planerat in en bowling på fredag, bara det lovar ju gott.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så Tobbe har en blogg! Inte illa, inte illa alls.. Ska lägga till dig i mina kontakter inom kort! Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback