Nastan lite smaforbannad

Har idag jobbat lite pa att saga upp mitt medlemskap pa gymet, men det verkar helt klart lattare sagt an gjort. Tydligen ar det ett ar som galler (aven om dom sa att det gick avsluta efter sex manader om man hade en speciell anledning). Sa efter en del vander hit och dit maste jag nu skriva brev till huvudkontoret och medfoga nagot "bevis" pa att jag planerar att flytta fran London till sommaren. Har dock en klar kansla av att aven detta kommer vara svarare an vad det later och den har historien kommer antagligen avslutas med att jag helt enkelt bara slutar betala medlemskapet. Och darmed ocksa antagligen far nagon engelsk motsvarighet till inkasso pa mig. Fan.

Kanns faktiskt lite upp och ner att det ar svararste administrativa jag gjort i England hittills ar att avsluta ett gymmedlemskap. Da har jag anda bott i tva lagenheter, haft tva olika jobb, oppnat bankkonto m m. Nastan sa man blir lite smaforbannad.

Men ska inte det lata tynga ner mig pa en annars valdigt bra dag. Ar ledig, solen skiner och efter en mjukstart med Henke Larsson igar smaller det ikvall nar champions league startar pa riktigt ikvall med Barca..
Aker till Camden for att inta en pub dar med Jake (Sammes serbiske chef) och nagra av hans kompisar, som vi anar samtliga ar Liverpool supportrar. Kan bli spannande.

Vi stallde ju in planerna pa Magic Numbers forra veckan till forman for The Killers som spelar pa Wembley Arena lordag och sondag. Vi sikar pa att vara dar lordag, vilket nog kan bli ganska bra. Tror aven jag ska forsoka tjuvta en och annan bild som jag sen kan bjuda pa.

Val mott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback