"Va fan Karlsson, het de myran!?"

                                                                                     Fortfarande i lägenheten, Fortfarande i Oslo, Fortfarande i Norge

Måste ju först klargöra att jag ju aldrig varit någon större bowlare. Men med bara en fungerande fot och ett par-tre gin & tonic innanför skjortan nåddes igår kväll oanade höjder i dåligt bowlingspel. Resultatet är glömt men vad jag tar med mig är en strike av sällan skådat slag. Tänk dig ett utkast i stil med Anja Pärsons säl och du kanske får en någorlunda bild i huvudet av hur det såg ut (det handlade inte heller om en snubbelfint, utan en väl uttänkt strategi)

Iaf, ikväll går vi ut hårt och sen ökar vi. Har nu beställt AIKs match och får väl hoppas att Djurgårn får sota för sata mHoras vinst i förrgår. Har alla förutsättningar för att bli en bra tillställning här ikväll.

Fick även ett kul mail från bror igår morse med en lista på saker vi bör göra innan vi växer upp (m a o saker vi bör göra på vår planerade roadtrip till våren). En liste med innehåll såsom;
*Kanske Chicago
*Kanske Quebec
Inga oklarheter där. Listan finns i sin helhet finns att läsa på min hotmail för er som tar er in där..





Kommentarer
Postat av: Elin

Oj, vad jag skrattade när jag såg bilden på gitarrtjuven! Det var kul det! Roligt att du skaffat en blogg så man får se vad som händer i London alltmest. Här har du iaf Monikas msn så att ni kan höras: [email protected]. Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback