Were going to Jackson

Goddag!

Gig i vardagsrummet

Hade i torsdags tankt aka och se Fredrik och Oscar spela nagonstans i Brixton (tydligen inte Brixton Academy) men efter det vanliga engelska kommunikation- och organisationsproblemen blev det tyvarr installt. Eller installt ar val kanske att overdriva, den blev snarare forflyttad till varat vardagsrum med en lite mer begransad publik (se bilden). Kvallen resulterade iaf i ett antal versioner av Jackson (hittar inte apostrofer pa tangentbordet) samt en fin liten lapp fran grannarna under pa morgonen. Aven om den inte inneholl latonskningar som vi forst onskat, sa var den heller inte sa elak som den skulle kunnat vara.

Annars har helgen varit ratt lugn, lite yatzy (ok, valdigt lite men jag har iaf forsokt), lite lost och hittandet av en harlig pub i Hampstead dar dom tydligen har halva priset pa torsdagar (dessutom pa ett redan billig pris). Pizzan dar var iaf god och jag aterkommer nar vi provat torsdagarna ocksa..

I ovrigt sa har det aven varit alla hjartans dag. Sjalv valde jag att forst tjata om hur overskattat och kommersiellt hela grejjen var for att sedan anda sta dar med presenter pa morgonen(!). En valdigt fin lur men det kostade dock lite av min trovardighet. Blev sedan en kaffe vid trafalgar pa kvallen och nastan en promenad till Big Ben (kylan satte dock stopp och det blev film istallet)

Nu ska jag vidare mot gymet, for att sedan dra mig upp mot 3 one 7 for att se Barcelona sparka lite boll pa Mestalla..

...Forresten, varen har lite smatt borjat smyga sig hit. Det blommar i vissa trad samt att man numer kan hora fagelkvitter, vilket jag forstatt ar tecken pa var.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback