Introduktion

Ja, så har jag då efter en tids projekterande gett mig ut för att skapa en egen dagbok (aka blogg) för

allmänhetens beskådning. Allmänheten i det här fallet kommer väl till största del bestå av nära och kära och möjligtvis någon annan enstaka stackare som råkat halka in.

Tanken är iaf att här ge någon slags uppdatering om mitt liv och världen i stort (hmpff), eller kanske snarare världen i smått och vad för slags tankar som för tillfället huserar inuti mitt huvud. Kommer jag senare ta steget fullt ut med mina skrivar planer dyker det kanske även upp nån slags "krönikahörn" också . Skulle sedan detta balla ur fullständigt kanske jag även försöker ordna någon egen slags design på sidan. Bör dock påpekas att det ligger en bit bort. För tillfället. Om jag skulle nå detta läge hoppas jag även att mitt bloggande fått sån pass respons att det lett till ekonomiskt oberoende. Till dess kör jag vidare med sponsorerna som blogg.se gett mig.

Kollar vi på lite mer närliggande, och realistiska, planer så innefattar dom en och annan bild.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback