Åter-född den 4e Juli



  Man säger att Kongo betytt mycket för sms-konsten under stadsfesten.

Är nu så gott som fullt återhämtad efter helgens bravader. Har nu så smått börjat ställa in siktet mot storsjöyran. Även om planerna än så länge ser lite ostabila ut.

Jag & min kamera firade tyvärr inga stora triumfer ihop under stadsfesten. Vet inte vad jag ska skylla fredagens suddighet på (alkohol är ju knappast en ursäkt i det här sammanhanget, eftersom det funkat förr..) men lördagen var helt klart en miss i batteridelen. Nåväl, la upp ett litet axplock av dom bilder jag trots allt tog.

Nu ska jag duscha av mig all den svett jag samlat på mig under dan, och sedan blir det nog fortsättning på mitt nystartade Entourage maraton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback