Bland P1 och facebookar

Har efter många om och men tillslut skaffat en facebook. Kan sluta precis hursomhelst. Troligtvis med lite färre bilder här eftersom detta facebook verkar betydligt enklare, snabbare och ja, roligare att lägga upp bilder på.

Hörde på sommarprat de stunder jag fick sitta i bilen idag. Plura var gäst och pratade om gondoler och kameler men klämde även in meningen "drick nu upp ditt fyllefylle-as, tjofaderittan lambo". Kul. Nu blev Plura den första som fick ha äran att ha mig som sommarprats-lyssnare i år, men hoppas jag nu kommit in i stimmet och att det blir fler framöver.

Nu tar vi helg va? Kan bli en sväng till svängen(fyndigt..) ikväll. Burträsksvängen alltså. Har inte varit där på ca 7 år tror jag, så det börjar bli dags. Regnet kan dock tyvärr betyda att det blir 8 års uppehåll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback