Cause I´m a hipp-ie, yes I am

image130
- Jag, Linnea och Samme på väg mot Woodstock - 69. Eller mot Myckle -2007. Jag vet faktiskt inte.

Reste en sissådär 35-40 år tillbaka i tiden i fredags och det visade sig vara en härlig upplevelse.
 
Diskuterade (kan även ha varit så att jag bara tänkte detta eftersom jag inte kan erinra mig om vad som sas..)under kvällen vad ungdomar om 40 år skulle ha på sig under ett liknande partaj fast med någon tidstypisk kultur nu som tema. Hittade inget riktigt bra, men det är väl sånt som kanske visar sig med tiden och gör det inte det så fungerar nog hippifest även år 2047.

Idag avverkade jag min första dag med ledighet genom att paddla kanot, sparka boll och uppdatera/trixa med mitt CV inför Oslo. Och nu ska jag äntligen påbörja Sopranos från allra första början. Det här med ledighet är ju kul ändå även om vädret strejkar.

Kommentarer
Postat av: joel

grym bild!!!

2007-07-31 @ 15:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback