Inget bra för mig själv

Så var då Oslo spikat till hösten. Förlåt mamma.
 
Även om utbildning lockade så föll valet på Norge, förhoppningsvis med en  medföljande längre resa nångång i vår. Är bara att hålla tummarna att man kommer in nästa år också (vilket jag väl egentligen inte förtjänar eftersom jag nu skippar det..).

Som straff har jag bestämt mig för att skriva ett högskoleprov i vinter. Ungefär som när Sigge straffade sig själv med att äta sand för att han var för dålig i volleyboll. Känns iaf skönt att nu slippa beslutsångesten och bara kunna ladda för nya äventyr.

image107
- Plura hade rödast hals.


Trästocks-sammanfattning då. Sundström var roligast. Marit var bäst. Den norrländska reggaen med Glesbyg'n var intressant även om det var tyvärr 800 grader i tältet. Kristian Anttila, Maya Hirashawa (stavning?) & The Breeze The Breath var mina största positiva överaskningarna. På den andra sidan har Alkberg varit i bättre form och The Concretes gör visserligen bra & fin musik, men tyvärr är den bättre på skiva än vad den var på nordanå i fredags. 


Kommentarer
Postat av: ja de e johan

det blir ju ett jäla drag här nere nu...

2007-07-24 @ 01:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback