Kan Sundsvall verkligen vänta på en bättre dag?

Har nu suttit ett tag och kikat på boende i Sundsvall. Inte bara för skojs skull, utan mest för att jag fick antagningsbeskedet från universitet idag och får gå journalistlinjen till höst om jag vill(!). Vilket var en kul tisdags-överraskning.

Beskedet innebar också en hel del huvubry, eftersom jag brukar försöka skjuta på såna här beslut så långt fram som möjligt och nu måste jag ju faktiskt komma fram till nåt innan den 27e. Höstkampen som nu verkar stå mellan studier och Oslo kommer alltså ställas på sin spets närmaste veckorna. Som tur är det iaf inte ett pest eler kolara-val utan det står mellan två saker jag verkligen vill göra.

Skulle fortsätta min sommarpratstrend idag med Åsa Linderborg. Ett helt random-val som mest berodde på att jag skulle åka till skell vid halv två snåret. Men hittade först inte frekvensen, sen ringde telefonen vilket fick mina tankar på annat håll och helt plötsligt hade klockan radan passerat halv tre. Ska ta nya tag.

Dagens upptäckt består annars i att gem är väldigt svåra att återfå i funktion efter att man en gång lirkat upp dom. Dom blir som slappa på nåt sätt.

Att jag funderat kring detta tror jag beror på att jag denna sommar mestadels saknar arbetskollega. Blir helt enkelt lite för mycket tid ensam på vägarna (låter nästan som att jag är musiker). Försöker iaf prata med alla gubbar man träffar överallt på dagarna, men det blir ju mest en massa klassiskt ljug.

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis! Jag är väldigt avundsjuk.

Postat av: Anton

Grattis torbjörn... lite trist att studierna får vänta ett år, dsu kommer säkert att komma in nästa höst oxå.. ses i oslo!

2007-07-13 @ 20:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback