Man skulle kanske vart där ändå..

Nu skulle man egentligen ha suttit i en bil på väg mot storsjöyran med däckbyte, bad i Hoting och allt annat det innebär. Nog hade det varit kul alltid. Får istället nöja mig med en nostalgi-bildtripp som får gå under namnet "best of pissdungen". Jag hade visserligen en kamera även -04, den var väldigt kass men jag trodde ändå att jag skulle ha lite bilder. Men inte. Trist eftersom det då saknas dokumentation på det sk Stefan, Staffan & the Polack året. Om kameran låg i bilen, om bilderna gått upp i rök eller vad som hänt vet jag inte men det blir iaf bara två års tillbakablickar.

2005
 


2006





... Kan iaf trösta mig med att morgondagen inte bara är fredag utan även sommarens sista jobbdag. Med hippiefest i Myckle på kvällen och sen viktigt match i fyrans bottenträsk på lördag kan helgen ändå bli rätt bra. Med betoning på kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback