Ska vi kalla det en era?

Onsdag avklarad och nu återstår då det jag brukar kalla den bättre delen av veckan. Veckorna har en tendens att gå väldigt fort nuförtiden vilket oftast är ganska bra. Men tyvärr har det även smittat av sig på helgerna.
 
Förra helgen var det fredag och sen plötsligt måndag (vanligt syndrom). Hann iaf med att göra byn med Matacz i fredags. En kväll som slutade med bröl-singstar-efterfest hos Elin. Jag firade inga större triumfer, tror inte jag vann en enda match. På söndag for jag & Linnea på Emelie och Peters dop i Sävar (eller Wilmas dop om rätt ska vara rätt). Tänkte då passa på att hälsa på broder i deras nya lägenhet men eftersom dom var i sthlm blev det bara lägenheten som fick besök. Där en delad vinare på något ännu oklart sätt förvandlades till utgång på Rex.

Efter en jämn kamp har det iaf nu vägt över till Oslos fördel. Studierna får nog vänta ett år till. Bara ett år till jag lovar..

Storsjöyran verkar också få vänta ett tag. Siktet är inställt på Wayoutwest i Augusti istället. Känns lite vemodigt efter en tre års era vid pissdungen. Men allt har sitt slut och den här gången beror det bl a på att Manu Chao, The Pogues och Gbg lockar lite mer än republiken Jämtland.

Att både veckorna och helgerna går fort just nu innebär tyvärr även att sommaren går väldigt fort.

Första skivbeställningen på länge anlände också idag. Så ikväll blir det jag, Tom Waits, Elliot Smith, Ryan Adams, och Sällskapet .



Kommentarer
Postat av: Elin

Nej! Klart att du ska till Storsjöyran!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback