Att komma till London ska vara som en schlager..

(Vet inte heller riktigt vad jag menar med den rubriken). Sa var man da "hemma" i London igen och det kanns bara fint. Lagom med en veckas mellanstopp innan man aker tillbaka i fosterlandet.

Sista dagarna i Toronto omges lite av en rusets dimma. En bra sadan dock. Lite diverse partaj, lite diverse strosande, lite barhang med Mando Diao(!) efter deras konsert i lordags och det vanliga att vakna upp pa golvet, av solen vid attasnaret  utblickandes over Torontos skyline. Mando visade sig vara trevliga prickar och Mikkel visade i sin tur stolt upp sina kunskaper i det svenska spraket.

Toronto. Lite av en skitig (i en sorts positiv bemarkelse) industristad som osade rock'n'roll. Fick nagot av en Camden Town kansla over stan. Jag ar lite forvanad (inte riktigt vad jag vantat mig) och aven lite imponerad.

Kanske aterkommer med fler reflektioner over resan sen nar jetlaggen och intrycken hunnit lagga sig lite.

Ja, far alltsa aterigen nojet att kunna skylla allt som gar snett pa jetlag. En timmes somn denna resa och anda bara en film och den inneholl Juston Timberlake. Vad hande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback