Start spreading the news..

I'm in between jobs, and tomorrow seems a lifetime away...

Sa var man da i NY, en helt fantastisk stad sahar langt, ska nog ut pa battur idag for att fa en lite storre overblick. Kanns dock som man egentligen behover mer tid har, men det blir nog anda att fullfolja planen och aka till Boston pa sondag.

Var med Dannes kompisar Olsson & Bobby igar pa lite av en guidning, bla med ground zero, Soho m.m. Avslutade kvallen med lite pubbande och hamnade pa Baren Bar (den hette egentligen Johnnys Bar men neontexten med Johnny hade slocknat vilket gav den ett betydligt mer skrackinjagande namn). Ett riktigt hal i vaggen kan man saga, eller for er som upplevt det, tank er en forfest pa getberget fast med lite smalare rum och en riktig bar.

Stora besvikelsen hittills ar mitt skaggodlingsforsok (holl visserligen bara ut 5 dar men jag borjade se ut som en monk). Sa det blev rakning igar vilket slutade med ett rejalt skarsar. Inget konstigt med det tanker ni som sett mig in action, nae egentligen inte om det inte hade varit for att jag anvande rakapparaten..

Imorgon aker vi till Tony Soprano-land for stanley cup slutspel, Alfie och grabbarna is coming to town for att mota Tommy Albelins Devils (han spelar dar fortfarande tror jag). Ska bli skitskoj.

 

Kommentarer
Postat av: Johannes Edvardsson

Tjenare gubben!
Fan vad kul det måste vara i NY. Hörde rykten om att du kommer hem så småningom så jag tänkte ta tillfället i akt att erbjuda några övernattningar i Stockholm och självklart några goda kalla öl=).
Skulle vara riktigt kul att träffas. Hör av dig om du är intresserad. Puss och Kram. Sköt om dig...

2007-05-05 @ 20:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback