Träningsvärk in i döden

Senaste två dagarna har jag vandrat runt med konstant träningsvärk. Spela fotbollsmatch efter ca 9 månaders uppehåll visade sig plågsammare än jag trott.

Har sett en tydlig tendens till minskat besökarantal sedan jag återvänt till Sverige (under Amerikatiden nådde denna blogg något av en peak, höjder som kanske aldrig kommer nås igen).
 - Tyder väl mest på att mitt liv i Sverige inte är lika intressant (är beredd att instämma), att sommaren är på väg (kan ju hoppas det är sant iaf) samt att jag inte heller de två senaste veckorna blev en av de mest aktiva bloggarna. Med konstant internettillgång, höjer jag iaf nu ribban ett snäpp.

Funderar även på skaffa en facebook, man vill ju gärna hoppa på tåget innan det helt försvunnit så man slipper stanna på perrongen och sova på en hård, oskön träbänk. Måste bara få tillbaka min kamera från Ume först. Fick en väldigt orolig känsla när jag märkte att den stannat kvar där. Jag, Umeå och kameror har ju lite av en mörk historia ihop.

Kommentarer
Postat av: johan the dude

Sådär ebbot! din reklam för bloggen på msn har gett utdelning. Läste ungefär hälften av inläggen och måste säga att läsning var underhållande, iaf till den grad att man kanske tittar in igen. Annat man kan anmärka på är väl att Metallica faktiskt (jo faktiskt) spelar
i globen 12 juli, Du har inte nämnt denna världshändelse? varför? hög tid att skaffa biljett! ses i skell!

2007-05-30 @ 16:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback