What the fock!?

Vaknade imorse på golvet av att solen brände genom glasväggen som visade upp Torontos skyline och som jag valt att parkera mot över natten. Bakfull, trött men sovplatser med sämre utsikt har man ju vaknat på. New York fick vänta en dag eftersom en av Dannes kompisar hade leaving party igår.

Är alltså på plats i Toronto och Nordamerika för första gången någonsin, har träffat Broder Daniel för första gången sen Augusti och imorgon befinner jag mig i the big apple om inget går åt skogen. Så det vore synd att klaga.

Mitt största problem just nu är om jag ska packa om till Dannes, lite för liten, ryggsäck eller om jag ska åka till staterna med den stora resväskan i äkta Victoria Beckham stil. Känner att det varit lite för mycket packning och gallring av kläder senaste tiden så det lutar åt det senare alternativet.

Toronto verkar annars vara en häftig stad, lite kallare än jag hade hoppats men idag bjöd ändå solen upp lite till dans vilket värmde.

Lite småproblem med tidsskillnaden också (nu får jag faktiskt utan att ljuga skylla på jetlag om jag är trött!). Min plan att spela FM och gå med flickor till diverse flygbussar istället för att sova natten före jag åkte visade sig inte vara den bästa nånsin heller. Tanken att sova på flygresan istället spolierades när det fanns alldeles för bra filmer att se på planet (hann med Pursuit of HappYness, Last king of Scotland och halva Rocky VI). Men nu blir det ju en nattbuss ikväll så där borde det ju gå komma ikapp. Det vore ju själva faen om dom skulle visa en massa bra filmer hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback