Å ena, andra och tredje sidan

Fick högskoleprovsresultatet och det visade sig att jag klättrade upp ett pinnhål. Här därmed antagligen skrivit mitt sista. Om jag nu inte kommer på att jag ska bli lärare, psykolog eller något sånt. Men då måste jag å andra sidan även ha ihjäl mig själv tror jag.

Då är det "bara" att bestämma vilken utbildning/skola man ska ställa in siktet på. Det lutar ju helt klart åt vissa håll, men nu har t ex journalistutbildningen på Södertörn blivit lite av en joker. Tur det ändå är länge kvar innan nån ansökan ska in (som det brukar låta, sen hamnar man ändå i typ Oslo..)

Hade beslutat att inte se nån mer AIK match innan dom vinner igen, eftersom jag mest blir förbannad.
Men nu visar dom ju matchen på canal+ (pay-per view är inte Arne och Ankan klass), så man kanske blir lite förbannad ikväll också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback