Bio + Popcorn(?)

Blev oväntat mycket ambassadörs-snack när Linnea och Anna var här på besök. Mest positiva saker fortfarande och jag har svårt att se nackdelarna. Men mer om det nån annan gång.  Nu har besökarna lämnat Norge och helgen får väl beskrivas som lyckad tror jag, även för mig som mest var på jobbet. Hann ju med en bra utgång i lördags efter en snabb förfest på flygtåget hem.

Nu väntar Oslo med spänning på att grabbarna ska komma hit och göra byn nästa helg.

Filmen We Own The Night väntar under tiden på att vi ska se den ikväll. Samme och Hannas bjudmiddag blev förvandlad till en bjudbio. Inte mig emot, ser verkligen framemot att krypa ner i en biosalong med en 22-liters cola och en hink popcorn (jag är ingen popcorn-kille egentligen och risken att jag köper det är rätt liten, men det ser så bra ut textmässigt med bio + popcorn).

Ja. Efter krångel och krångel har jag nu mitt norska nummer igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback