Om jag vore en island

Om jag var en ekonomiskt oberoende dagdrivare som levde på stim-pengar från min farsas julhit (läs: Hugh Grant i Om en pojke) skulle jag nog ha mitt huvudsäte i London.

Har under sommaren/hösten lite då och då fått en släng av London nostalgi och det är bara att konstatera att det är en speciell stad. Sen att Linnea ska åka dit nästa vecka medans jag lite lätt avundsjukt  inte ska åka nån annanstans än till jobbet kanske påverkat den senaste slängen. Men jag är inte bitter..

Sedan skulle jag nog antagligen ha ett par/tre andra säten i NY, Rio och Bursiljum. Kan om jag vill göra listan längre men det får vara bra så. Stim-pengarna räcker nog inte hur långt som helst. Särskilt inte om det är farsan som skrivit låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback