Inne i dimman

Kommit igång och jobbar nu tidiga pass åtminstone fem dagar i sträck. Med varierande uppstigningstid efter 4.00. Begreppet gå in i dimman har fått en ny innebörd.

På fritiden bråkar jag med facket. Det har ju bara gått snart fyra månader sen jag gick arbetslös i början på sommarn, några veckor innan jag började på ske-kraft. Helt jävla otroligt vad mycket tjaffs. Lasse Kongo skulle bli vansinnig och jag tror nästan jag blir det snart också.

Annars trivs jag bra både med jobbet, staden och lägenheten.

Har skaffat mig ett bankkonto också. Rekomenderas att göra det i Norge istället för England. Smidigt, så nu kan di norske kronorna börja rulla in. Så snart kanske jag börjar trivas med min ekonomi också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback