"Just when I got out, they drag me back in"

Just kommit ur "gå upp tidigt på morgonen"-dimman trodde jag när kom hem idag och schemat var tomt inför imorn. Då hörde jag Manu spelas från telefonen och dom ringde och frågade om jag kunde jobba (att det var ett tidigt pass behöver jag väl inte tillägga..).

Gudfadern III står tillfälligt på paus (därav inspirationen till rubriken), och nästa helg har man plötsligt tre timmar mer söndag över. Känns redan nu lite tomt.

Annars då? Jo igår var det mycket folk som drack öl. Jag däremot låg hemma och åt chips och såg "Svensson, Svensson". Åja, värre har det varit.

Planerar nu också en lite Sverige-resa för att parkera Starleten i Bursiljum över vintern. Nångång i Oktober är målsättningen. Den gamla sanningen att målet är ingenting, vägen är allt känns lite avlägsen. Det viktigaste är faktiskt att motorn inte kokar sönder . Då får vägen vara grus, asfalt, isig (helst inte så mycket bara) eller vad fan som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback