Visca Barca

Ikväll smäller det bigtime. Första delen i Barcas försök att återupprätta någon slags heder efter en minst sagt mindre lyckad säsong. Är väl egentligen inte mycket som talar för att det ska gå vägen utom just klyschan att inget talar för dom. Samt att Messi är tillbaka givetvis. Att Bjarne Riise spelar i ett annat lag kanske också skulle få vara en punkt.

I ett försök att vara duktig och safa hälften av mina pengar på expektkonto innan raset kommer (s k gå händelserna i förväg) råkade jag göra en dubbel transaktion så att allt försvann tillbaka på bankontot. Ett liggande spel, 2.25, på att Barca tar sig vidare är vad som skulle få in mig på banan igen. Det eller en överföring åt "fel" håll, men sånt försöker jag undvika in i det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback