I spåret av min MacBook

Brukar för det mesta kolla mina leveranser åtminstone en gång under resans gång men har nog först nu insett storheten och spänningen med att spåra paket. Ett intresse som förhoppningsvis nått sin peak under de senaste dagarna.

Mest beroende på att det denna gång varit en perfekt mix av rädsla och förtjusning. Rädsla att den inte skulle hinna komma igår och att jag därför skulle vara 40 mil härifrån när den väl anlände . Förtjusning eftersom leveransdatumet ganska länge stått på 29/8.

Så vad hände? Jo datumet ändrades inte oväntat till 3/9 och efter ett samtal med kundsupport har jag fortfarande inte riktigt koll på vad som kommer ske. Till dess underhåller jag mig med fortsatt spårande.

Senaste nytt:
BROMMA,
SE
29/08/2008 7:20 I TRANSIT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback