Pocahontas, Marlon Brando & me

Way out West biljetter bokade idag. Vilket betyder att till min konsertsommar som hittills består av Bossen och Maiden snart även kan tilläggas Neil Young. Riktigt nöjd. Mest gubbar, gubbar, gubbar visserligen men det är bara sån jag är. Nu blir det visserligen en del andra band på västkusten då festivalen har ett ruskigt starkt startfält. Och dom har inte alla passerat 50.

Som jag varit inne på tidigare medför värmeboljan en motivationsbrist på allt annat som inte innefattar att ta det lugnt. Idag har lite regn satt stopp för finväder-streaken och då sitter jag ju här igen. Börjar t o m klia lite i fingrarna på att pussla ihop en Way out west-playlist.

Men tyvärr har jag jobbhelg (sista på ett bra tag förhoppningsvis). Och jobbar egentligen nu. Eller har betalt kanske det hellre kallas. Är bara hemma på powernap och uppfyllning av matlådan så bär det snart av tillbaka till Gardemoen för en fortsättning på monsterpasset. Så playlisten får vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback