Vad möts man av - förakt

Efter långt gångna planer på att skaffa en längre nätverkssladd gjorde jag idag slag i saken. (Kortfattat: då kan jag alltså sitta vid köksbordet, skriva och ha internet. Att det tagit sån tid beror på tankar om en router som jag tillslut släppt). Blev i kassan glatt överraskad när den kostade 30 kronor mindre än prislappen. (Här borde jag ha anat oråd)

Hemkommen efter en tur och retur genom ett halkigt, blött och snöande Sundsvall blev jag överraskad igen. Skillnaden på priset var ingen julklapp till mig utan berodde helt enkelt på att sladden var 2 m kortare än vad jag tänkt mig. Så nu kan jag surfa ungefär 30 cm från köksbordet.

So much for the city.



Kommentarer
Postat av: Anton

Hahaha.. ditt jävla arsle.. så går de.. Äntligen lite rättvisa här i världen.. kul å höra att även du har lite mostånd ibland...=)

kan ju förvarna att jag fick lite ledigt från jobbet så blir en jefla skiva på juldan...

ska förresten köra från mårtens på kvällen den 25:e, ska du me?

2008-12-10 @ 13:13:14
Postat av: ebbot

Jag ska med! :-)

2008-12-13 @ 15:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback