Dagdrömmar om värme

Blev en snabbsväng ut efter jobbet för att skåla och säga adjökens till Lasse Kongo som imorse lyfte mot Sydamerika.

Själv har jag insett att om två veckor sitter man förhoppningvis i närheten av ett hav i trettigradig värme. Bokade nyss en vidare flight från Bangkok till Surat Thani samma dag som vi landar. Förra gången jag var där hatade jag stället, men det berodde mer på missade och väldigt försenade tåg än på själva stället. Sen är tanken att inte bli långvariga där utan att ta sig ut på nån ö ungefär lika snabbt som blixten. Ja, jag längtar. Igår nådde mitt missnöje mot allt detta slask en peak.

Snart dags för jobb igen, det är lite det som gäller fram till nästa lördag.

Idag är det iofs ganska fint väder, och inget slask vad jag sett. Men jag har inte  kollat så noga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback