Utan magkansla i varmen

Har hunnit hamta igen sig med rage och jetlagen ar sedan lange bortglomd.

Igar var vi pa en nationalparks-o och snorklade lite. For att vara nationalpark var vattnet lite val smutsigt och stranden luktade fisk. Men det fanns en grym utsiktsplats om man besteg ett berg med hjalp av plockepinn trappor vilket far ses som lite av hojdpunkten med den korta utflykten.

Min mage ar som vanligt i lite av ett uppror. Tror att han i samma veva som jag bokar en biljett nagongstans borjar protestera. Medans smaklokarna inte ar frammande for goda och starka saker far magen min ses som lite konservativ.

Idag har det varit ratt mulet och nu regnar det t o m, men eftersom stora delar av sallskapet blev lite roda igar sa gor det inte sa fruktansvart mycket.

Ska forsoka mig pa lite bilder snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback