Kompletteringar och annan skit

Har nu blivit inbokad, som det heter på norsk, startleder och lastekontrollkurs torsdag, fredag. Ska bli kul och dessutom ett plus på CVet. Trist däremot att fredag, veckans enda lediga dag gick upp i rök..

Missade några självklara kategorier på årslistan såsom årets film och tv-serie. Film funderade jag faktiskt på ett bra tag, men lyckades inte komma fram till något vettigt. Tänkte först på Departed men den kom väl redan 06(?). Bästa biofilm var annars 300, att jag sen såg den på den frbannat stora och ljudmäktiga iMax förbättrade den atnagligen ytterligare ett snäpp. Jesse James är också en kandidat, klart snyggast, men jag var så jävla pissnödig hela den. Svårt som sagt, inte blir det bättre av att man inte vet vilket år som vad kom.

Tv-serie får bli Sopranos som jag brjade se från grund och botten. Säsong 1 och 2 känns väl visserligen inte så 2007 men sista säsongen gick ju av stapeln förra året så helt fel är det ju inte.

Ska däremot ge mig på en top tio skiva lista snart.

Såg annars AIK - Södertälje igår och blev riktigt less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback