Kurser, kaffe & kanal +

Wohoo. Är mest på kurser hela dagarna i ända. Uppdateringskurs idag och imorn sedan pushback-kurs onsdag, torsdag. På Fredag blir det sedan vanligt jobb som avslutning på mina tolvdagar utan ledighet. Antagligen bryter det mot några arbetslagar men eftersom det mest var kursdagar påstod att dom var lovligt. Själv är jag tveksam.

Så efter torsdag kan jag börja säga att jag kör plan. 
"Det är jag som "kör" det här planet", ligger bra i munnen.

På lördag är det sedan "julebord" med jobbet såhär lagom till januari. Har alla förutsättningar att bli en livad historia.


Så nu vet ni i princip hur min vecka ser ut. Kurs, kaffe och god lunch.


Ska nu iväg och köpa lite gifflar inför AIK - Timrå på Haxthausen.


Kommentarer
Postat av: skamme

Trist. Trist att du bara har en arbetsdag på dig att testa dina nya skills. Som sagt ær det "julebord" på lør. och enligt statistiska centralb. så kommer endast 0.5% att klara sig dærifrån med livet i behåll. Men, det finns alltid ett men. Enligt kællor från ovan ær det betydligt større chans att klara sig om man hakar på samme k på krogen direkt efter sjælva huvudattraktionen, maten.

2008-01-15 @ 19:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback