Feeling good was easy lord, when Bobby sang the blues

..And feeling good was good enough for me.

Har akt lite bananbat idag med fint numrerade vastar. Linnea var Foppa, Samme sudden och Hannah var Alfie. Sjalv var jag typ Tony Martensson. Men det var kul anda.

Nar jag anda ar inne pa hockey. Slutspelshockey pa haxthausen lovade Skamme i ett mess for nagra natter sen. Hoppas det ar nagra matcher kvar nar man hunnit pa plats. Ja, och sen maste jag ju tydlligen ha pengar nog for att fa komma in. Ar mest kaffekokandet jag ar orolig over.

Sista stranddagen imorn, innan det bar av till Bangkok. Vi ar ratt laddade, ska bara hitta ett pool-boende.

Kommentarer
Postat av: haxthausens kim/ledning

jobbet väntar... ville bara påminna. Det här med hockeyn. alltså, med tanke på att dom har vunnit dom flesta matcherna medans du har varit borta så vetefan om du är välkommen. men det är klart, snör du ihop en rulltårta och kokar kaffe måste jag nog omvärdera. puss

2008-03-13 @ 01:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback