Wind of change

Har beslutat för att ändra riktning på bloggen. Känner att den mer och mer dragit mot dagbokshållet senaste tiden. D v s detta har jag gjort idag, bla bla bla. Gillar inte riktigt den utvecklingen, och även om jag aldrig varit särskilt privat på bloggen hade jag tänkt bli ännu mindre.

Idag hade jag t ex skrivit att jag gjort comeback på gymet. Att Linnea fått semesterersättning och dragit till Åre samtidigt som mina planer att jobba en massa extra i påsk slutade med att jag ändå har både fredag och söndag ledigt och därmed en massa fritid. Vad gör man på påsk egentligen?

Istället för det ska det bli tankar och funderingar. Ni ska alltså inte behöva läsa att jag ätit bullens till lunch idag, om det inte finns en historia eller poäng bakom det.

Är inte klar med formatet än, men tänkte ändå ha någon sorts månatlig uppdatering om vad jag själv haft för mig och planerar att åstadkomma. Kan också bli  en "månadens mp3s".

Återstår att se om detta är ett steg mot denna bloggs förfall eller mot dess fulländning. Bara dra ner kepsskärmen, bita ihop tänderna och se.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback