Prylbögigheter

Legat i parken (i shorts, prisa värmen!) och funderat över livets riktigt stora frågor idag. Såsom vad jag skulle göra om jag hade budgeten och tiden. Om jag var Hugh Grant i om en pojke.

* Börja spela golf. På riktigt. Och åka runt i världen med detta som ursäkt.

* Köpa PS3 och GTA IV. Bunkra upp med onyttigheter, sedan dra ner persiennerna och maratonspela.

* Skaffa mig en longboard och ge mig ut för att behörska både den och Oslos gator.

Listan kan göras längre men det får räcka så. Ska nog göra slag i sista punkten när lönen kommer.

Premiärgrillning avbockad också. Så ska det se ut:

image166


Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN HÄR: http://metrobloggen.se/queenie, och jag länkar till din blogg i 4 dagar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback