Fortsatta framgångar i postlådan

Hade egentligen tänkt åka till Sthlm redan i kväll men lät min orutin lysa igenom på Tradera i morse. Plan B var att se lite hockey med sopcast men viljan att visa Skell verkar inte finnas. Efter en heldag på skolan lockar inte studielitteraturen överhuvudtaget (det hade den väl inte gjort ändå, men det är ändå en sak som bör göras).

Fick istället glädja åt att min nybeställda prenumeration på café anlände idag och kan agera tidsfördriv i någon timme åtminstone. Sen ska jag gå på packningen.. och kanske dammsugningen.

Som nyinskriven sundsvallsbo fick jag även  nycklarna till staden med tillhörande erbjudande om en gratistårta på Ica. Världen skulle vara en bättre plats om posten bjöd på denna glädje varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback