Lurad

Har fallit för det här med svensk-amerikansk valvaka. Vet inte varför (antagligen lurad, jefla massmedier), men det känns som en bra anledning att inte sova i natt. En annan bra anledning är att jag är ledig i morgon.

Har även fallit för det här med glögg (det gjorde jag visserligen för flera år sedan, men nytt år - ny kula ). Fick under min weekend i Umeå pröva årets smak och blåbär visade sig vara bra skit. Början på november kanske är lite för tidigt, särskilt om det ska den här trenden ska hålla sig i december ut. Men det är ju i sådana fall systembolagets fel, jag gör ju bara som dom.

Så vad det blir i kväll kanske de kloka redan räknat ut. Ni andra får fundera ett tag till eller släppa det och gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback