99 kronor insparat

Måste säga att jag tycker att det är rätt kul med alla skador i landslaget. Mycket, men inte enbart för att Ljusvattnets finest fick en plats i truppen. På något sätt ska ju landslaget föryngras och med nuvarande förbundskaptener verkar ju enda sättet vara skador eller spelare som avsluter landslagskarriären. 

Om det sen visar sig att skadorna i slutändan blir en orsak till ett missat VM-slutspel, då är det givetvis inget kul längre. 

Annars är det en kväll då det varken finns läsning eller något arbete som hänger över axlarna. Tänkte slå till med AIK på pay per view. Men dom 99 kronorna kändes betydligt mindre då man bodde i Norge insåg jag snabbt. Tröttheten fick mig att inte vandra dom ca 300 metrarna till Olearys. Så det slutade med webradio.

Kommentarer
Postat av: Anton

Är du nöjd?

Du är för lat för att gå 300 meter, för snål för att spendera 99 spänn på matchen. åsså missar du en kanon match, underläge, vändning och målorgie i ske kraft arena.

Och du lyssnar på webb radion för att du är för snål och för fet. Skärpning Björklund, du skäm ju ut dej!!

2008-10-10 @ 18:39:32
Postat av: Ebbot

Nej. Jag är inte nöjd. Fet kan diskuteras, men absolut snål. Ännu mindre nöjd när Berre med ca 1 minut kvar av matchen berättar hur man kan se den gratis.



Jag får skärpa mig helt enkelt. Mer hockey och gifflar i framtiden!

2008-10-11 @ 17:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback