Tankar i sportens värld

Målorgie igår och kanske idag också. Tyvärr har ju Viasat tänkt att det ska kosta att se båda champions-league dagarna numera. Jefla. Att dom inte ska visa huvudmatcherna gör detsamma (Fenerbache - Arsenal igår är ju ett bra bevis på det). Det betyder ju i princip att det inte blir Inter och Man Utd varje omgång, vilket mest är nyttigt. Däremot att dom lurar mig till o´learys i kväll. Först vänja en att få matcherna på TV6, sen komma med kniven i ryggen. Fegt.

Saxat från Expressen.
- Vi har hört snacket vi också, men vi bedömde att det bara skulle bli värre om vi gick ut och sa att publiken absolut inte fick kasta in dildosar på isen, AIK:s ordförande Mats Hedenström.
Där har vi ett citat som, i a f innan årets säsong, kändes väldigt oväntat.

Har haft på lite Björklöven - Mora i bakgrunden medan jag gjort Dala-demokraten research(!). Då slog det mig. Öbba borde ju vara 2a center i AIK!

Varför Dala-demokraten undrar du kanske? Jo, under en övning imorn träder jag in i rollen som deras chefredaktör. Jag blir Göran alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback