För i satan Bengt

Inledde denna ljuva måndagsmorgon med att tappa kaffepressen på golvet. När jag sedan förbannat och dammsugit klart kom jag i ren genialitet på att pressa kaffe i en 1,5 liters trocadero flaska istället (McGyver på en måndagmorgon kl 8!). Resultatet blev blandat. Termosen blev visserligen nästan helt fylld, men å andra sidan blev sprutade det bokstavligt talat kaffe runt väggarna. Inte lika mycket McGyver, kaffet var dessutom inte så väldans filtrerat.

Funderar på att göra om detta helt och hållet till en kaffeblogg.

Alternativt en blogg med enbart gnäll. Det är ju trots allt det man oftast vill göra.

Kommentarer
Postat av: Anton

En viktig sak för att lyckas som Mcgyver, de är ju att nynna på tema låten. Tror att de var de du glömde.. man funderrar i de tysta, men när du börjar hämta redska så måste nynnandet börja. Då slipper man oftast kladdet..

>De blir kalas i stockholm i början på nov. Karlsson flyttar ner, rönnblom + 1 hälsar på och valpen ska vi lura över, kanske kan lura hem gruvan oxå.. då får veta när de börjar dra ihop sig.. men var redo!

2008-10-16 @ 07:40:40
Postat av: ebbot

Jag är redo!

Jag har även börjat vissla mer..

2008-10-16 @ 22:27:39
Postat av: ebbot

Det borde väl funka lika bra som att nynna?

2008-10-16 @ 22:28:09
Postat av: Anton

Visst funkar de att vissla, men man får inte samma bredd och trovärdighet i jobbet..

Så visslandet fungerar vid dom enklare problemen, men ska du bygga en flygande farkost av ett gem, kindeägg och gummisnodd så rekomenderar jag att du laddar hem låten och spelar den i 5.1 ljud..

gärna med ett par andersson högtalare..

2008-10-21 @ 15:18:08
Postat av: dr oslo

anton, du ær ju før fan helt mongo. har lagt pilzen på kylning!

Postat av: Anton

dr oslo... vad är de för snack... vem fan kallar sig dr nu förtiden, trodde bara att den fanns kingar i oslo.. pilz?? va e de för skit, nu förtiden dricker jag bara skumpa...

2008-10-27 @ 14:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback