Ringrostig

Om nu bara den här bloggen hade haft ett mått att hålla, hade jag definitivt inte hållit det den senaste tiden. Tror däremot att det kan bli en liten stegring i dagsformen nu.

Nollningen är tillslut över. Jag tog starleten och stack t o m lite i förväg. Parkerade den i vintervila och har sen spenderat några sköna dagar i björkarnas stad. Halv sex i morse fick jag sen gå upp för  att hinna med Norrlandskust-bussen. Där kommer nog spenderas en del tid närmsta åren. Som tur var fick jag en bra start och jag tror vi kommer komma bra överens. Sov väldigt gott ändå fram till Härnösand då några kids valde att vara alldeles för morgonpigga och pratglada.

Har haft väldigt svårt för att få vattnet att rinna ur diskhon så idag plockade jag isär avloppet. Mycket riktigt visade det sig att där hade det inte rensats mycket sen huset byggdes. Vad det egentligen var som valt att boka bord och sedan stanna kvar vill jag inte veta. Men gott luktade det inte.

Nu blir det läsa en bok om intervjuteknik och sedan är det äntligen dags för Champions league start! För första gången på länge ser jag faktiskt fram emot hösten.  Sporterna drar igång på allvar och man kan ligga inne i värmen(?) med gott samvete. Med lite tur kanske även studierna kan få sig en skjuts av det.

Lite väl mycket dagbok av det här nu. Jag är lite ringrostig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback